dinsdag 19 januari 2016

Dichtersbankje | Hans Keuper

Foto: © Bert Bevers | Centraal Station | Rotterdam

Uit de collectie Mellendijk (keuze tekstdichter en vers) voorraad Mannen van Bevers: Hans Keuper>




Boh Foi Toch | Spräönevloch (Spreeuwenvlucht)

Zie ook: Gemengde berichten | Waterscheiding>

Boh Foi Toch - Sproanevloch


Veur de allerletste keer
naor 't volksfeest in de tent.
I-j zeet mi-j hier niet weer,
ik gao spollen in 'n band.

Nog een keer deur de straot,
ik ken daor iedereen
en wet wat wordt epraot.
Ik mot es wieter zeen.

Mien plaetsken an de tap,
lao'k mien vrende nao.
't Wordt mi-j hier te krap,
't wordt tied da'k wieter gao.

Wi-j stoeft as in ne spraonevloch.
Wi-j zeukt de weg,
hoog in de steerne loch.
Laot 't ow good gaon mien deern,
't gef nog manslu zat.
Boh wisse, ik had ow geern,
maor ik mot now op pad.

Dans nog een keer met mi-j,
dichte tegen mi-j an.
Laot mi-j daornao vri-j,
want ik mot hier vandan.

Veur de allerleste keer, 
dan is 't hier gedaon.
Ik wet 't mangs neet meer,
ik mot 's wieter gaon.

tekst: Hans Keuper | Muziek: Daniel Lanois

Geen opmerkingen:

Een reactie posten