maandag 21 december 2020

Dichtersbankje | Daniel Lohues

Foto: © Peter Bevers | Kasteel Coevorden


Uit de collectie Mellendijk (keuze tekstdichter en vers) voorraad Mannen van Bevers: Daniel Lohues 👉

Hier kom ik weg 

Je moeten der van haoln
Dat is wat ik doe
Bekend terein, vrumd genog
Hoe 't rök en vuuld, hoe het lek en klinkt
Elke straote ken ik, elke bocht
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j 't zien van dizze kant
Hier kom ik weg, veur mien hiele leben
Ben 'k met dizze horizon verweben
Hier kom ik weg, hier stiet ons huus
En bliekbar kom ik daor altied weer terecht
Hier kom ik weg
Hier bennen die paar mensen
Zunder wie 't niks is
Bekend gedrag
Vrumd genog
De wiede wereld is der wel, via draod en golven
Waormet ik vaak naor gruuner grös heb zocht
Naor de verste verten
Wul ik altied wel hen
Mar dat gevuul dreijt zich weer um
Zo gauw as ik daor ben
Hier kom ik weg, veur mien hiele leben
Ben




Geen opmerkingen:

Een reactie posten